Érd-figyelő

Kell egy hely az érdieknek, ahol összegyűjthetik panaszaikat, észrevételeiket, kommentálhatják azokat, és ahol friss híreket is olvashatnak. Ez az Érd figyelő, a BKV-figyelő és a MÁV-figyelő testvére.

A blog egyrészt saját cikkekből, másrészt a Ti észrevételeitekből készül, így ha van ilyen, akkor a BKV- és MÁV figyelőhöz hasonlóan írjátok meg nekünk az erdfigyelo@gmail.com címre.

Friss topikok

  • szereko: Lám- lám, úgy látszik kifáradt a tisztelt adóalany a meddő ingatlanadó vitában. Az új érdi ingatl... (2010.12.14. 22:10) Az új ingatlanadó jó az érdieknek?
  • nzolta: Jó lenne tudni, hogy a sportcsarnok építésénél mennyire figyeltek oda a megújuló energia hasznosít... (2010.08.22. 08:54) Sportcsarnok helyett kísértetkastély
  • scooby doo: Hát nem nagyon tudtam sajnálni a népet... A Gaskó meg amúgyis egy f@sz. (2009.11.21. 22:01) Már vége is a sztrájknak!
  • rrroka: @effe23: hát ez egy fogós kérdés. a chinoin felé nem szoktak lenni ebek, de egyszer találkoztam ké... (2009.10.06. 06:43) Érden futok
  • scooby doo: @Fricy: A Volán mit követ? Semmit. Pl. a 734 reggel 6:30 körül, nem elég a 20 perc, a Bem téren má... (2009.09.23. 20:04) Ütemes menetrend

Linkblog

Miért romlott a közbiztonság Érden?

2009.04.14. 12:30 BKV figyelő.hu

Sok érdivel beszélgetek, és 10 emberből 9 azt mondja, hogy nem érzi magát biztonságban a városban. Ennek több oka is lehet. Érd lakosainak száma folyamatosan nő, az utcákon kevés a rendőr, és térfigyelő-kamerák száma is csekély.

Aki olvassa a helyi újságokat az látja, hogy hétről-hétre több a betörés, az ellopott autók száma, a bűncselekmény. Pár hónapja a mi autónkat is ellopták, másik hármat törtek fel itt a környéken. Egy ismerősömet itt a játszótéren fényes nappal rabolták ki, és fenyegették meg késsel.

Évekkel ezelőtt több rendőr volt az utcán, a vonaton is igazoltatták az Érd felé jövőket, a biztonság is nagyobb volt. Az utóbbi néhány hónapban egyáltalán nem találkoztam rendőrrel, járőrautót sem láttam, pedig sokat mászkálok a városban, este is.

Mióta Érd-felső közelében megnyílt a Spáten többen járnak ide Pestről. Ezek a fiatalok az érdiekkel vegyülve a buli végén törnek-zúznak az állomás környékén és a központban, és nem szól rájuk senki. Pedig ha be lenne kamerázva a környék, a rendőrök még intézkedhetnének is, hisz autóval 1 percre van a Rendőrség.

Abban mindenki egyetért, hogy több rendőr, és még több, térfigyelő-kamera kell, mert a betörések, rablások, támadások száma egyre nő.

11 komment

Címkék: rendőrség város rablás lopás közbiztonság bűncselekmény érd

A bejegyzés trackback címe:

https://erdfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr951063960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.17. 08:58:33

engem eddig érden egyszer igazoltattak. tavaly egyik este mentem a feleségem elé 22 óra után, szemerkélt az eső, így a fejemre húztam a kapucnim. rongyolok át az ötös körforgalmon, egyszer csak megáll melette a szarukocsi, kiszáll egy vagy két rendőr meg egy vagy két polgárőr,a lényeg h összesen hárman. jó szigorúan elkérték a papírjaimat, amik persze nem voltak nálam, hisz csak a régi posta elé sétáltam volna le. megkérdezték a nevem címem, megbrékózták, hogy jó voltam-e, azt mivel igen elengedtek némi dorgálással, h legyen nálam papper legközelebb. elég bunkók voltak ugyan, de arra gondoltam, milyen jó, h a gyanús alakokat azért néha ellenőrzik.
amit sosem értek: a halenár kocsma előtt legalább 5 kocsi állt minden este. biztos csak üdítőztek persze, de őket nem volna érdemes megnézni?

scooby doo 2009.04.19. 21:44:29

Én is félek Érden (félig itt lakom, félig a XII. kerületben), főleg a központ környékén (lehet azért is mert már 2X is ki akartak rabolni?). Este főleg.
Igazoltatni soha nem akartak. Rendőrt soha nem látni, polgárőrt még annyit se.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.20. 06:04:57

@scooby doo: a polgárőröket kizárólag péntek-szombat 22 körül lehet látni a spáten mellett, ahol fűzik a 16 éves kiscsajok agyát. sanszos, hogy a zsebükben is van vmi, azért a nagy népszerűség... :/

scooby doo 2009.04.22. 17:23:29

@rrroka: Hát, igen, meg vmi a gatyájukban, ami segít fűzni a kiscsajokat, de ez már nem idevaló téma:-)

Kicsi79 2009.04.26. 09:09:46

Alapvető probléma: a "svéd" kissebség, és az, hogy a rendőrök félnek tőlük. Ennyi.

moonclown 2009.05.13. 18:55:30

Én nem félek:)Akkor most nem is érdi vagyok?Vagy aközel 90 kg-m az oka?:)

scooby doo 2009.05.16. 18:44:05

@moonclown: Én is annyi vagyok, mégis sokszor be vagyok szarva a központ környékén található alakoktól.
Más: egyik éjszaka ismételten be akartak törni. Anyám aludt,de felébredt,hallja h vkik a kilincset nyitogatják.Kiszólt, h "Ki van ott?", erre elmentek. Származásukra gyanakodott, voltak erre jelek de nem látta jól.
A picsába már, elég volt ÉRD! Már nem csak a központ szar

scooby doo 2009.05.20. 13:44:29

Utcán még nem láttam Érden 12 év alatt!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.21. 05:40:40

@scooby doo: úgy értettem, nem szóltatok egyből a hekusoknak, h ilyesmi történt? egyébként egy kutyát be kellene szereznetek.

scooby doo 2009.05.22. 04:15:18

De-de, utána jöttek erre néhányszor, igazoltattak is. De eredmény nem lesz úgyse. Én se érzem itt magam biztonságban, bár így h megy a gép meg fényvan csak nem jönnek be
süti beállítások módosítása