Érd-figyelő

Kell egy hely az érdieknek, ahol összegyűjthetik panaszaikat, észrevételeiket, kommentálhatják azokat, és ahol friss híreket is olvashatnak. Ez az Érd figyelő, a BKV-figyelő és a MÁV-figyelő testvére.

A blog egyrészt saját cikkekből, másrészt a Ti észrevételeitekből készül, így ha van ilyen, akkor a BKV- és MÁV figyelőhöz hasonlóan írjátok meg nekünk az erdfigyelo@gmail.com címre.

Friss topikok

  • szereko: Lám- lám, úgy látszik kifáradt a tisztelt adóalany a meddő ingatlanadó vitában. Az új érdi ingatl... (2010.12.14. 22:10) Az új ingatlanadó jó az érdieknek?
  • nzolta: Jó lenne tudni, hogy a sportcsarnok építésénél mennyire figyeltek oda a megújuló energia hasznosít... (2010.08.22. 08:54) Sportcsarnok helyett kísértetkastély
  • scooby doo: Hát nem nagyon tudtam sajnálni a népet... A Gaskó meg amúgyis egy f@sz. (2009.11.21. 22:01) Már vége is a sztrájknak!
  • rrroka: @effe23: hát ez egy fogós kérdés. a chinoin felé nem szoktak lenni ebek, de egyszer találkoztam ké... (2009.10.06. 06:43) Érden futok
  • scooby doo: @Fricy: A Volán mit követ? Semmit. Pl. a 734 reggel 6:30 körül, nem elég a 20 perc, a Bem téren má... (2009.09.23. 20:04) Ütemes menetrend

Linkblog

Ütemes menetrend

2009.09.18. 19:22 rrroka

A nyári szünetet bejelentő posztunkban két olvasónk is szólt a volánbusznál bevezetett ütemes menetrend kapcsán. Megkérdeztem tőlük mi a tapasztalatuk, észrevételük. Az M7 (735-ös), illetve a  (734-es) Lőcsei úti vonalon is közlekedő olvasóink tapasztalata következik.



"Nekem igazándiból a tartással volt gondom, ugyanis nyáron hol 5-10 perccel előbb ment el a busz, hol 10-15 percet késett. A másik, hogy a reggeli járatokba nem ártana sűrítés, főleg 6-fél 7 felé, mert olyan tömeg van, hogy a piros hetes elbújhat mögötte. Na meg az összajtózás bevezetése. (vagyis, hogy minden ajtónál fel lehessen szállni - rrroka) Vicc, hogy van, hogy reggelenként 15-20 percet (!) is áll a Bem téren, mert annyian akarnak felszállni, nameg mindenki jegyet akar persze, ötezressel fizet. Nemritkán nem tudok leszállni Budaörsön, mert nincs kedvem a busz közepéről nyomakodni. De hála Istennek ezh már csak heti 1-2 alkalom, legrosszabb esetben 3.
A hétvégi sűrítés valamilyen szinten most megvan, de szerintem még így is kevés, hogy 30 percenként jár. Szerintem ha 15-20 percenként járna, sokkal többen használnák, mondjuk ezt csak én mondom.
Bennem lehet, hogy igazából a város elleni gyűlöletem beszél, nekem elég volt ebből.

scooby"


"Az ütemes menetrendet mint pozitív témát gondoltam megemlíteni. :P Én kifejezetten örülök neki hogy végre nem kell hazafelé azt nézegetni telefonon vagy PDA-n  hogy mikor van indulás. Továbbá abba a szerencsés helyzetben vagyok hogy a hozzám közel lévő megállóba is fixen egészkor és félkor érkezik a busz. Utóbbi időszakban eddig ez az egyik legpozitívabb változás.

Üdv:
EvilHedgehog"


Én csak a kora hajnali buszokkal járok befele, azok az ütemes menetrend bevezetése után is ugyanúgy negyed óránként közlekednek, csak eddig nem ritkán 3-4 perccel előbb elment el a járat, most az induló menetrendet legalább betartják és ilyenkor még tömeg sincs. Örömmel tapasztaltam, hogy hétvégén éjszaka is van két járat hazafele 1:10-kor és 2:40-kor. Ez nagy előrelépés, ilyen még sosem volt, tíz éven  át caplathattam haza Chinointól, a 3É végállomásától,, ha úgy alakult...
Nektek mi a tapasztalatok más vonalakon?

7 komment

Címkék: közlekedés volán menetrend érd volánbusz

A bejegyzés trackback címe:

https://erdfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr381391306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.09.18. 20:53:32

A hétvégi éájszakai járatokat még 2006-ban vezette be a Volán a VEKE Érd-Diósd helyi tagszervezete javaslatára. Kezdetben csak kísérletről lett volna szó, azonban azóta is üzemelnek a járatok. Ez is bizonyítja, hogy szükség van rá.

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.09.18. 20:58:41

Nemrég párszor a reggeli csúcs után hivatalos ügyet intézve Érdről Diósdra kellett mennem és onnét mentem dolgozni. Doglom végeztével vártam a bsuzra,de a megállóba már úgy érkezett a busz, hogy állóhely alig volt. A diósdi és pusztazámori buszok összevonását felül kellene vizsgálni, lehet, hogy több 720-as busz kellene.

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.09.18. 21:00:41

@Fricy:
Már nem is melékszem rá jól. 2005-ben sikerült elérnünk az éjszakai járatok beindítását.
www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=188

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.19. 10:54:05

@Fricy: tényleg olyan régóta? jól eltitkolták, mi kb fél éve jöttünk rá, h van ilyen járat. :)

scooby doo 2009.09.20. 20:52:39

@Fricy: Az agglomerációban ugyanúgy kell az éjszakai, nem csak Bp-n,m láthatod, majdnem az összes nappali vonalon (pl. 169E, 22, 240E stb) van éjszakai is. Érden ugyanúgy elkelhet. Már van 2 db, de csak hétvégén.
Ezt pedig a reggeli csúcsnak hívják, amivel a Volán nem tud mit kezdeni. Ha végre bevezetnék az összesajtózást, nameg a nép megtanulná, h nem az ajtótól 2 lépésre kell megállni, akkor talán lesz haladás, addig nincs.

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.09.21. 08:31:42

@scooby doo:
Régebben nap, mint nap Diósdon át jartam busszal, nem tapasztaltam ilyet. Mondjuk az is igaz, hogy a Volán nem nagyon követte azt a folyamatot, hogy a reggeli csúcs már nem 8-ig, hanem inkább 9-ig tart.

scooby doo 2009.09.23. 20:04:00

@Fricy: A Volán mit követ? Semmit. Pl. a 734 reggel 6:30 körül, nem elég a 20 perc, a Bem téren már olyan tömeg van, h azt hiszem, a 61-n, 7E-n vagyok, nem Volánon. Nem elég, ezzel kapcsolatban is írok majd egy levelet.
süti beállítások módosítása